Po relaxačním pobytu v německém Aachu u Bodanského jezera přijel tým Ládi Brožka v pátek do italské Maggiory.
Měřené tréninky byly podívanou, ze které běhal mráz po zádech. Fejfar ve snaze zajet co nejrychlejší čas hodil boudu, Kárai s Brožkem zase předvedli jízdu po dvou kolech. Všichni na metr ve stejném místě!
Trať byla "vylepšena" dvěma skoky, vypadaly hezky, ale na vnitřním měli jezdci nemalé problémy. Z převzatých dvacetičtyř vozů bylo velice těžké se probojovat do finále. Tam chtěli být i dravci z Itálie.
Z rozjížděk se rýsovala první řada v čele s Kuypersem. S ním Kárai a Fejfar. V první jízdě Brožek třetí, Bartoš, kterému to jelo vcelku dobře, po souboji s Peetomem nakonec čtvrtý. Celkově ale Brožek až dvacáté místo !!!
Druhou jízdu vyhrál s nejlepším časem Kárai. Druhý Kuypers, třetí Fejfar. Brožek se značně zlepšil a celkově se vyhoupl na osmé místo !!! Bartoš zajel čas desátý. Koršunov a Pleskovas ale jezdili stále před náma. Těžká pozice na získání třetího místa v Evropě.
Ve třetí jízdě zachvátil požár vůz Peetooma, závod byl zastaven. Body se rozdělily jako když se hrajou šachy. Peetoom stihl svůj vůz opravit, byl připraven do finále. Brožek se tím pádem propadl o jednu příčku, což znamenalo jet finále B. S Bartošem v první řadě se mu povedl výborný start a perfektní jízdou si zabezpečil finále A. Bartoš skončil s ulomeným kole poslední.
Finále. Rozpoutalo se peklo. Velká divácká kulisa z Čech, tedy z Nové Paky hnala Fejfara dopředu, což se mu s nemalými problémy a objetí prvního skoku podařilo. Vedení mu však nevydrželo ani jedno kolo. V zatáčce před cílem prvního kola byl příliš dlouhý,čehož nekompromisně využil Kuypers. Ve druhém kole to samé předvedl Kárai. Fejfar třetí !!! Sen o titulu Mistra Evropy se rozplynul. Kárai dotíral i na Kuyperse, ale ten jel se svoji Fiestou co chtěl. Vyhrát. Čtvrtý jezdil Pleskovas před Koršunovem. Brožek sedmý za Ottobonim.
Tak skončilo i finále. Mistr Evropy Kárai se velice radoval, Fejfar byl smutný. Koršunov se radoval, Pleskovas byl smutný. Pátý Brožek, spokojený....
Poslední serie dvou závodů ve francouzkém Saint Igny de Vers a v italské Maggioře slibovala závody v divizi TA plechových aut souboj dvou rivalů o prvenství seriálu Mistrovství Evropy. Zatím vedoucí Kárai Sledovaný Fejfarem. Aspiranti na třetí příčku Brožek, Koršunov a Pleskovas přijeli v plné zbroji.
Už po měřeném treninku bylo jasné, že se bojuje o titul. Časový rozdíl +0,005s vyzněl pro Káraie. V první dramaticky nádherné jízdě vyhrál Fejfar snad jen o vrstvu barvy na předním nárazníku. Růžky začal vystrkovat i Pleskovas, který byl dvakrát druhý za Káraiem.
Pro náš tým byla nejhorší druhá jízda, kdy náš Focus rostřelil Pleskovas s vidinou na vítězství, což mu ale Kárai nedovolil. Po opakované třetí jízdě pro kontakt Fejfar, Kárai, Pleskovas jsme dojeli třetí, když vyhrál Kárai před Pleskovasem. Fejfar s poškozenou převodovkou skončil sedmý.
Finále. Očividně chtěl každý vyhrát. Jako první zažil pocit zklamání Koršunov, kdy ho Fejfar čelně poslal do svodidel dvě kola před cílem. Pleskovas dokončil jízdu s poškozeným vozem po kolizi s Káraiem jako sedmý. Šestý dojel Egg za Brožkem, kterého s praskolou poloosou v poslední zatáčce předjel Ervandian.
Fejfar doháněl co ztratil po kolizi s Koršunovem, ale na víc jak třetí místo to nedalo. Od startu vedoucí Peetom si držel vítěznou pozici co to dalo. Dvě kola před cílem ho však předjel výborně jedoucí Kárai.
Po opravách, sbalení a silných dešťových přeháněk tým Ládi Brožka odjel na odpočinek směr Německo.
Tým Ládi Brožka odjel ve čtvrtek 18.8. na osmý závod ME do Maďarska. Víkendové klání bylo zpestřeno celodenním relaxem v termálních lázních v městečku Sárvár. Sluníčko zabezpečilo den plný odpočinku. Odpolední příjezd do depa v Nyirádu byl jěště slunečný, ale po vybalení a postavení stanu se obloha zatáhla a prohnal se náznak vichřice se silným deštěm, který naštěstí večer přestal.
Do závodu se přihlásilo šestnáct jezdců, z toho pět Maďarů. Chyběli Jan Bartoš, Van Kuringe a Sivirčukov, kteří měli těžké havárie v Přerově.
V měřených trénincích bojovali o každou setinku Kárai s Fejfarem. Fejfar chtěl odčinit velkou chybu z Přerova. Dal do toho všechno. Vyhrál měřený trenink, všechny rozjíždky i finále !!! Jeho rival Kárai chtěl moc doma zvítězit. Byl pod silným tlakem, dělal chyby a tak byl po třetí sérii rozjížděk až na čtvrtém místě, na což není vůbec zvyklý. Do finále se před něj postavili Pleskovas a Gyula.
Láďa Brožek se od měřených tréninků neustále zlepšoval, když ve třetí rundě zajel výborné třetí místo. Po opravách na autě během závodů bylo před finále ještě vyměněno turbo, když motor po startech strácel výkon. Třetí řada ve finále.
Fejfar vypálil jako raketa a od úvodních metrů si vytvářel náskok. Ze druhé řady startující Kárai byl v první zatáčce druhý za Fejfarem. Ten mu ale nedal vůbec žádnou šanci a tak si zajel pro zlatý věnec. Kárai finále ukončil bezchybně na druhém místě. Korshunov zle dotíral na třetího Pleskovase, ale neprůhledně zablácené sklo mu nedalo šanci na předjetí.
Láďa Brožek po hezké jízdě vybojoval příčku pátou před Ottinkem. Sedmý Soročinski byl velice spokojený. Osmé místo patří krásné Fábii Révése. Sympatickz bojující Gyula se propadal pořadím, neboť jeho vůz přestal jet až se úplně zastavil a patří mu místo deváté. Dravě jezdící Zimermann do finále nenastoupil. Po havárii se mechanikům nepodařilo auto opravit i když měl zabezpečenou třetí řadu ve finále.
Zpestřením závodů bylo vystoupení Gregušky a Giarolla, kteří předvedli "boudy" jako z filmu. Ještě že bez zranění.
Do konce seriálu ME zbývají dva závody, ve Francii a Itálii. Kdo bude Mistrem Evropy ???
Sedmé pokračování letošního ročníku mistrovství Evropy v autokrosu se uskutečnilo na Přerovské rokli, kde se nám zadařilo. Závod proběhl v těžkých podmínkách neboť v pátek i v sobotu přišel prudký liják a tak trať byla velice těžká nicméně připravená. Bohužel se déšť podepsal na výdrži trati a tak se tvořili veliké a nepříjemné díry, které činili jezdcům nemalé problémy.
Už od měřených jízd opět vše nasvědčovalo bojové nasazení Kárai – Fejfar. V těsném závěsu za touto dvojicí „měřil“ Jan Bartoš, který ale ve druhé tréninkové jízdě přehnal svoji snahu a skončil po těžkém karambolu na střeše. Byla to veliká rána, velké škody a pro Bartoše závod skončil. Škoda.
Obdobné potíže měl i Van Kuringe, který předvedl rekordní skok s doskokem na přední část vozu a s těžkým pohmožděním musel být hospitalizován v nemocnici. Do rozjížděk tedy nastupovalo dvanáct pilotů.
Náš tým naměřil celkově pátý čas. Nejlépe Kárai, Fejfar, Bartoš, Plesklas. První a druhá rozjíždka byla v režii Kárai Fejfar, kde oba svoje jízdy vyhráli. L. Brožek dojížděl shodně na druhých místech, celkově si držel čtvrtou pozici. S jakou taktikou do třetí rundy? Dostat se do první řady do finálové jízdy…
Do třetí jízdy tedy nastoupil L. Brožek bez Fejfara, předčasně odstartoval a vyfasoval +5 vteřin penalizaci. Pěkný začátek. Svoji dravou jízdou však svoji vizi dokázal, když zajel čas o 00:00,02 lepší než Korshunov a to mu vyneslo první řadu ve finálové jízdě. Nehezkou nehodu měl Sivirchukov, který auto dokonale zrušil po dvou kotrmelcích přes střechu.
Na start finále se tedy postavili hned dva Češi vedle s Káraiem. Při zahájení startovního procesu došlo k velké chybě Fejfara. Neudržel nervy na uzdě, dopustil se předčasného startu a musel finálový rošt opustit.Při opakovaném startu byl nejrychlejší Kárai, který se držel čtyři kola v čele. Poté však měl problém se zadním kolem a propadl se až na čtvrtou příčku. Na vedoucí pozici se dostal Korshunov sledován L. Brožkem. V tomto pořadí projeli oba závodníci pod šachovnicí. Třetí byl Cimermann ze Slovenska.
Nová Paka-meka autokrosu... Každý autokrosař se na tuto trať těší. I proto bylo do divize plechových aut přihlášeno neskutečných 25 aut. Z toho jich dorazilo a prošlo technickou přejímkou 22.
Jezdci ze špičky evropské elity, ti co se účastní pravidelně seriálu ME a mnoho nováčků, kteří chtěli skalp tohoto závodu.
Jak již tradičně honbou za titulem Mistra Evropy se boj o vítěztví odehrával v režii Kárai - Fejfar. Velké problémy měl Koršunov. Se svoji technikou se pral celý závod a nakonec nepostoupil ani do B finále. Stejně tak dopadl i Van Kuringe, kterému vypověděla službu spojka. Nepostoupil ani nadějný Sivirčukov, kterému v druhé rozjíždce auto chytlo jasným plamenem a bylo po nadějích.
Kárai a Fejfar svoje jízdy s přehledem vyhrávali. Náš tým naměřil celkově pátý čas. V první rozjíždce jsme dosáhli na celkový šestý čas. Ve druhé vítěztví což nás posunulo celkově na místo třetí.
Třetí rozjíždka se nepovedla. Špatný start, ale stíhací jízdou konečná čtvrtá pozice z posledního místa. Výsledkově jsme si zabezpečili nejlepším třetím časem z celého startovního pole první řadu !!!
Bylo to sice jen o chlup, ale čtvrtému dotírajícímu Pleskovasovi jsme odolali.
Do B finále nastoupili z českých jezdců Bartoš, Bret, Mahr a Greguška. Dramatickou jízdu vyhrál Greguška před Bartošem a tím si zabezpečili účast ve finále A.
1. řada finále - Fejfar, Kárai a náš tým. Po startu na horizontu u depa se první objevil Fejfar, druhý Kárai, třetí Pleskovas a L. Brožek. Pleskovas ale postupně ztrácel a byla šance na jeho předjetí !!! A přišlo druhé kolo...
Po sjezdu do cíle a nájezdu do kola třetího přišla z ničeho nic rána zezadu od Mrkáčka a tím konec všech nadějí na dobré umístění. Zničené auto, celkově osmé místo...
Vyhrál Fejfar před Káraiem a Pleskovasem. Další z českých závodníků se umístili M. Svoboda na pátém, Bartoš na šestém, Greguška na desátém místě...
Páteční déšt nevěstil nic dobrého. Dle předpovědi počasí mělo v německém Matschenbergu být oblačno s četnými přeháňkami.
V malé přepršce naložil tým L. Brožka Ford Focus do autobusu a vydal se na druhou nejkratší vzdálenou trať ME. Po objetí sběrných míst a nalodění mechaniků za vytrvalého deště jsme dorazili do rozmoklého depa.
Z přihlášených 13-ti jezdců se technické přejímky zúčastnilo jen deset. Nemalé problémy s převodovkou vedlo šéfa týmu, který při vykládce Focusu zjistil závadu ložiska na spojce, k jeho výměně. Tímto malým zásahem do oprav bylo auto plně připraveno k sobotnímu měření nejlepších o postavení na rošt první rundy.
Měřené časy jasně hovořily pro Káraie a Fejfara, ke kterým se připojili Pleskovas s Koršunovem, který měl problém s turbem. Náš čtvrtý nejlepší čas zabezpečoval dobrou výchozí pozici na první rozjíždku.
Za neustálého deště vyzněla první rozjíždka pro Káraie, druhý Fejfar, za ním Pleskovas a náš tým.
V neděli jsme se probudili opět do deště, který chvílemi pustil na trať i sluníčko. To bylo za celý víkend ale zcela vyjímečně.
Do druhé rozjíždky nenastoupil Emody. Start z druhé řady nám vyšel. Jen to bláto !!! Po spuštění ostřikovačů a nánosu bláta na skle nevydržela pojistka stíracího systému. Bez dobré viditelnosti se jet prostě nedá... Proto až osmé místo. Vyhrál Kárai před Pleskovasem a Fejfarem, který zvolil na jízdu pneu "hrabalky" a ty mu nedovolily víc jak třetí místo.
Do posledního měření sil jsme tedy nastoupili až ze třetí řady. S opravenými stěrači se jede jinak. Po menších komplikacích při zkoušce startu jsme se "trefili do světel" a tlakem na dobré umístění jsme postupovali kupředu.
Vyjeli jsme čtvrté místo za Fejfarem, Koršunovem a Sivirčukovem, který tento kolotoč ME jede poprvé. Nenastoupil Kárai z důvodu dvou vítězství, Emody pro poruchu. Nedokončil Pleskovas, kterému nevydržela poloosa.
Do finále pro nás bylo připraveno šesté místo, tedy třetí řada. Opět po povedeném startu vyrazil Focus do mely létajícího kamení a bláta. Po odstoupení Fejfara ve čtvrtém kole pro poruchu převodovky byla šestá pozice jako výchozí dobrá. Začal útok na Gregušku, ten v sedmém kole odstoupil.
Před námi Van Kuringe a Sivirčukov. Poslední kolo. Van Kuringe pokořen !!! Na Sivirčukova chybělo 1,5 sekundy. Páte místo asi spokojenost.
Po sbalení a vyhlášení vítězů vezeme domů dvanáct bodů. Celkově pátá příčka se strátou šesti bodů na čtvrtého Pleskovase...
Po menších opravách z finálové jízdy z lotyšské Bausky se tým Ládi Brožka vydal již na 4. závod ME v autokrosu do německého Seelow. S cílem dohnat 16-ti bodovou ztrátu na prozatímního lídra v bodové tabulce Fejfara jsme auto řádně připravili a těšili se na dobrý výsledek. I přes časový pres, který mezi závody nastal.
Měřený trénink byl v režii Fejfar – Kárai. Kde druhou jízdu Fejfar nenastoupil z důvodu poruchy převodovky a náš tým měl problém s prasklou poloosou… I přes tento problém jsme naměřili 5. nejrychlejší čas ze všech jedenáct přihlášených aut.
Novicem byl němec Behringer s VW Polo a litevec Sivirčukov s Mitsubishi Lancer. Závodu se nezúčastnil Jan Bartoš, který v Lotyšsku startoval.
Nejlépe naměřili Fejfar, Kárai, Pleskovas. Za nimi sekundu Koršunov a náš tým se strátou -2,59s na vedoucího Fejfara.
Do první rozjíždky jsme šli z první řady. Po startu jsme dostali ránu od Fejfara, přes jeho ulitý start, to nás odhodilo na Pleskovase a oba jsme zůstali stát s poškozenými vozy. Závod byl zastaven. Opakovaný start vyhrál Fejfar a druhou skupinu Kárai.
Celkově první rozjíždku zajel nejlépe časově Kárai před Fejfarem a Ervandianem, který dosáhl výrazného zlepšení a cítil, že se mu bude dařit.
Do druhé rundy jsme nastoupili ze třetí řady. Kárai, Ervandian,Van Kuringe obsadili první řadu. Před námi Greguška a Sivirčukov. Relativně lehčí skupina. Tak se i stalo. Po výborném startu dojezd na druhém místě za Káraiem.
Třetí rozjíždku jsme se postavili vedle Káraie a po pravici Greguška. 2. řada Van Kuringe s Koršunovem. Tato rozjíždka se nám moc nevydařila. Zjištěna závada řazení, to znamenalo výměna převodovky. Kolikátá je to už v letošní sezoně ???!!! A to se jel teprve čtvrtý závod ME…
Fejfar do své jízdy nenastoupil. Z pověrčivosti ze vzpomínek na loňský závod ???
Finále: Start vyšel, bojovali jsme o čtvrté místo. Nakonec po ataku Koršunova už byla stíhačka Ervandiana zbytečná. 5. Místo…12 bodů do celkové klasifikace ME.
Pořadí: Kárai, Fejfar, Behringer, Ervandian, BROŽEK, Koršunov, Pleskovas, Van Kuringe, Greguška, Egg.
Píše se 19.5.2011 a tým Ládi Brožka vyjíždí na třetí závod ME v autokrosu do Lotyšské Bausky.
Po hodně lepších silnicích v Polsku než vloni, spánku za Waršavou, naše cesta pokračovala do rybářského ráje v městečku Augustov. Malebné místečko 880 km od Hradce Králové slibovalo výběr rybích dobrůtek, na které jsme se všichni těšili. Toto místo při své cestě využil i V. Fejfar se svým týmem.
V pátek navečer jsme dorazili přes Litvu do komárového hnízda, do lotyšské Bausky.
Po odměření zajetých časů byla naše pozice do první rozjíždky slibná. V závěsu Fejfara a Pleskovase jsme zajeli třetí nejrychlejší čas ze všech 13-ti přihlášených jezdců.
Už 1. runda ukázala, že V. Fejfar i s „ náhradním „ motorem jde tvrdě za svým cílem vyhrát… To dokázal i v druhé rozjíždce, kdy se řádně opřel o našeho Focuse a dal tím šanci Pleskovasovi, který ji dokonale využil.
Třetí rozjíždku jsme už nepustili a po druhé pozici za Fejfarem jsme si zabezpečili druhou řadu ve finálové jízdě na pátém startovním roštu.
Už starty jiných divizí utvrdili diváky i závodníky o neschopnosti startovních komisařů o výkladu pravidel FIA dle svých představ. Ze startů finálových jízd udělali řádnou „bramboračku „.
V naši divizi se start finálové jízdy, jako v jiných divizích nepovedl také. Předčasně odstartoval litevec G. Drobuzas, který se ještě stačil pošťuchovat s Ervandianem a poškodit mu jeho vůz. Veliké rozčarování nastalo, když jezdci, postaveni na startovní čáru na opakovaný start byli po pěti minutách mohutného palerma posláni do depa… Pravděpodobně z důvodu opravy vozu Ervandiana.
Šok nastal poté, co se na opakovaný start postavil i bílý Mitsubishi Drobuzase !!! Ulitý start ve finále znamená černá vlajka !!! Ale v tu chvíly jeho předčasný start nikoho nezajímal… Odstartováno.
Nájezd do první zatáčky zvládli Kárai, Fejfar i Pleskovas. Ze třetí řady řítící se Drobuzas sestřelil našeho Forda a po střetu s Koršunovem jsme oba zůstali stát s poškozením zavěšením kol…Drobuzas po dvou kolech odstoupil s poškozením vozu také.
Káraiovo vedení přebral v předposledním kole Fejfar a poté ho následoval i Pleskovas. Kárai s poškozeným řízením udržel třetí pozici do cíle.
Bauska pro náš tým nedopadla moc dobře. 7. Bodů za 10. Místo…
Zajímavostí závodu byla účast j. Bartoše, který se svoji „dvoukolkou“ nestačil na „čtyřkolky“ a neprobojoval se do finále…
Po trochu smolném závodu ve Foz Coa vyráží tým L. Brožka do Francie, kde u malebné vesničky St. Martin pokračuje seriál ME v autokrosu.
Plánovanou zastávku u kamaráda Carlose jsme využili k opravám a důkladné prohlídce vozu, aby byl co nejlépe připraven.
Po příjemně strávených třech dnech, společné večeři a exkurzí místních barů bylo zaveleno k odjezdu směr Toulouse, kde byla plánována prohlídka výroby největších dopravních letadel na světě - Airbus 380.
Po úzkých silnicích s výhledem do údolí přijíždíme na závodiště.
Sobotní začátek jízd se nám ale nezdařil. Začal problém s převodovkou. I po výměně se závada opakovala. Z toho důvodu jsme moc nenaměřili. Závady se ukázaly i u Fejfara - porucha motoru, Pleskovase - elektrika a Kárai měl závadu serva řízení.
Náš tým osadil Focuse poslední náhradní převodovkou do 1. rozjíždky, ale ani ta nevydržela. Po startu v první zatáčce se Ford zastavil...
První den závodů bylo o čem přemýšlet. Co je to za závadu? Po rozebrání byla závada objevena, ale takového rázu, že v závodních podmínkách toto opravit nelze. Hrozilo ukončení našeho snažení a odjezd domů.
Po konzultaci šéfa týmu L. Brožka s výrobcem převodovek a za pomoci p. Pleskovase byla jedna převodovka složena a kolem půlnoci instalována do auta. Svitla naděje účasti v dalších rozjíždkách.
Nedělní klání začalo 2. jízdou, kterou i jako 1. jízdu vyhrál Kárai. Ta nám vlastně naplno posloužila jako seznamka s tratí a odzkoušení převodovky.
Z poslední pozice byl nejprve předjet Fejfar, kterému přetrvávaly problémy s motorem, Korshunov odstoupil pro poruchu převodovky a v cílové rovince jsme zíkali i skalp Ervandiana. To nasvědčovalo, že je převodovka v pořádku, což se projevilo na spokojenosti L. Brožka i celého týmu.
Třetí rozjíždku jsme startovali ze třetí řady. Po předjetí Ervandiana a Van Kuringeho byla runda dojeta na třetím místě, úspěch !!! Tuto rozjíždku vypustili Kárai - 1-1, Fejfar - porucha motoru a Egg - oprava čelního skla.
Výborným startem ze třetí řady se řítil L. Brožek do první zatáčky finálové jízdy. Ve výjezdu - na druhém místě za Káraiem !!! Auto jelo, v cíli byl časový rozdíl na třetího Korshunova čtyři sekundy. Ten si ale musel svoji pozici hájit před dotírajícím Pleskovasem.
Krásné finále...Napětí opadlo, druhé místo za Káraiem, před Korshunovem. Čtvrtý dojel Pleskovas, dále Van Kuringe, Fejfar, Greguška, Egg a Ervandian...
Píše se 12.4.2011 a tým L. Brožka vyráží přesně v 19:30 hodin směr Portugalsko. Foz Coa, to je první závod tohoto ročníku autokrosového ME.
Ve složení šéfmechanika M. Zajíce, kuchaře J. Marka, řidiče autobusu P. Kučery a pilota L. Brožka je nastavena navigace směr Praha.
Na benzínové pumpě " dokládáme " další dva mechaniky P. Chotta a P. Krejcara. Podpora týmu jak materiální, psychycká tak i technická. Jejich zavazadla mnohokrát převyšovala kapacitu úložných prostor našeho autobusu.
Vyskytly se obavy, že v Praze budeme muset nechat část občerstvení - pivo !!! Naštěstí svými organizačními schopnostmi zasáhl šéf týmu L. Brožek, který uvedl vše na pravou míru uložení zavazadel a mohlo se vyjet...
Přes Rozvadov, německý Sinheim jsme mířili k francouskému Bordoaux, kde byla plánována prohlídka místní atrakce " písková duna ". Z Francie směrem na Biaritz a přechod do Španělska. Dále přes Salamancu do Foz Coa v Portugalsku.
Do závodů se přihlásilo 12. jezdců v naši divizi. V treninkových a měřených jízdách měli drobné kolize Kárai a Korshunov. Náš tým naměřil 4. nejrychlejší čas za Fejfarem, Pleskovasem a Káraiem.
V 1. rozjíždce jsme dojeli druzí, v 2. a 3. shodně třetí místo, kde druhou jízdu vyhrál Pleskovas a třetí Kárai.
Finálová jízda se vyvíjela výborně. Po raketovém startu jsme se drželi na druhém místě za vedoucím Fejfarem a schylovalo se k Českému double !!!
Přišlo ale 5. kolo a defekt pneumatiky našeho Fordu. L. Brožek svoji pozici neudržel i přes velikou snahu...S prázdnou pneumatikou ale přesto uhájil šestou příčku za Fejfarem, Korshunovem, Van Kuringem, Ervandianem a Greguškou...
A sezona 2011 začíná…Již v úterý 12.4. odjíždí tým Ládi Brožka do Portugalské Foz Coa, kde se jede úvodní podnik seriálu ME v autokrosu.
Druhý závod ve Francii na nové trati v St. Martin bude konvoj autokrosařů absolvovat již další neděli, 24.4.
Týmové práce finišují. Ještě je sice dost dokončovacích prací, ale šéf týmu Láďa Brožek zůstává zatím klidným, i když termín odjezdu se blíží mílovými kroky.
V závodní sestavě jezdců v naši TA divizi nastalo hned několik změn. Návrat chystají G. Ferretti, A. Ervandian a S. Fathudinov. Seriál pojedou i L. Greguška a R. Sirgádo.
K vidění bude flotila Škoda Fabia, které budou mít v rukou V. Fejfar, T. Kárai, M. Ottink, R. Van Kuringer a S. Peetoom. Mitsubishi zastupují Ferretti a Greguška, Ford Brožek, Pleskovas, Korshunov a Fathudinov. VW Polo pojede Ervandian a Peugeot Sirgádo.
Startovní pole by měli doplnit i M. Egg a A. Kvashnin. V neposlední řadě nesmíme zapomenout na „místní“ dravce jak z Portugalska, tak i z Francie.
Z náhledu jmen pilotů a výčtu značek vozů lze soudit, že i letošní seriál ME v divizi TA bude pěkně obsazen. Nebude slabých soupeřů….
Proto přeji všem jezdcům pevné zdraví, nervovou soustavu a techniku, která vydrží nápor celé sezony….
zdroj:marsat