První a poslední závod se každoročně pořádá na trati v Humpolci. Ani letos se na této skutečnosti nezměnilo vůbec nic. Na jaře se na humpolecké trati bojuje o první mistrovské body, závěr sezony zde tradičně patří autokrosovému Setkání Mistrů. V tomto klání již nejde o mistrovské body, o to větší klid a nálada panovala jak v depu, tak na trati. Platilo to i letos, přestože hojnému počtu diváků počasí moc nepřálo.
Divize Touring Autocross čítala devět aut. Na humpoleckou trať si přjel spravit chuť Ivoš Mahr, kterému se letos příliš nedařilo. Zvítězil v měřeném tréninku, obou rozjíždkách i ve fnále. Chtěl si spravit náladu a odzkoušet nové komponenty pro příští sezonu.
Láďa Brožek dorazil se Škodou Fabia syna Jana. Už během závodu v italské Maggioře ho Honza požádal, aby vyzkoušel Fabii, získal poznatky a vyhodnocené hodnoty použít v nadcházející sezoně.
Láďa poprvé naostro řídil Fabii až při humpoleckém měřáku. Čtvrté místo a relativně malá ztráta na soupeře byly v pohodě. Osahával si auto a ujišťoval se, co změnit a co ne z důvodu problémového projíždění Fábie zatáčkami.
Do úvodní rozjíždky ostartoval za Mahrem a Plichtou. Chvilku za nimi jezdil, pak udělal pár chyb. Třetí místo každopádně ukázalo velký potencil auta.
Před druhou jízdou udělali mechanici v čele s Janem Brožkem změny na tlumičích. Odstartoval dobře. Mahra to vyneslo ven a Láďa Brožek se dostal až ke svodidlům. Klesl opět na třetí místo.
Ve finálové jízdě ze třetího místa, po předjetí Plichty začal útočit na výborně jezdícího Mahra, který zde neměl konkurenci. Před finálovou jízdou ještě s mechaniky trochu ladil tlumiče a předělali brzdy. Honza je měl nastavené na předek.
Láďa pro poruchu elektriky a přívodu paliva musel ve čtvrtém kole ze závodu odstoupit, ale s Fábií byl velice spokojen.